Danhost bliver en del af Zitcom Group

Hostingvirksomheden Danhost bliver en del af Zitcom Group, der i forvejen tæller brands som UnoEuro, Wannafind, ScanNet og Cloud.dk. Med transaktionen udbygger Zitcom Group sin position som markedets førende hosting- og cloudleverandør til små og mellemstore virksomheder.

265336 web10 bg 4cecd9 large 1511355624

Hostingkoncernen Zitcom Group har foretaget et strategisk opkøb af Danhost, der siden 1997 har leveret hostingløsninger til et bredt udvalg af iværksættere og små og mellemstore virksomheder.

Transaktionen betyder, at Stefan Rosenlund, direktør for Zitcom Group, overtager det ledelsesmæssige ansvar for Danhost og virksomhedens medarbejdere.

Jesper Dalgaard, stifter og nu tidligere direktør for Danhost, fortsætter i Zitcom Group i en ny rolle og glæder sig over, at Danhost under det nye ejerskab får endnu bedre muligheder for at tilbyde kvalitetsydelser til skarpe priser.

Zitcom Group og Danhost har rigtig meget tilfælles – både hvad angår vores kultur, vores værdier og den måde, vi driver virksomhed på. At Danhost bliver en del af Zitcom Group, er derfor et naturligt og rigtigt skridt – både for mig som ejer og for Danhost som virksomhed. Zitcom Group kender bedre end nogen andre det danske hostingmarked og har de tekniske og økonomiske ressourcer, der skal til, for at vi kan give Danhosts mange glade kunder en endnu bedre hostingoplevelse.

Jesper Dalgaard, Danhost

Zitcom Groups direktør, Stefan Rosenlund, glæder sig også over transaktionen og udsigten til - i samarbejde med Jesper Dalgaard og resten af Danhosts dygtige medarbejdere - at fortsætte væksten på det danske hostingmarked.

Danhost passer perfekt ind i Zitcom Groups portefølje af hostingvirksomheder, da de ligesom resten af Zitcom Group har bygget deres forretning på en god blanding af dygtig kundeservice, stærkt knowhow, en bæredygtig økonomi og altid med kunden i centrum. I Zitcom Group er vores målsætning at blive den leverandør, som små og mellemstore virksomheder henvender sig til, når de flytter deres forretning online. Med tilføjelsen af Danhost kommer vi til at samarbejde med endnu flere små og mellemstore virksomheder, som jeg glæder mig til at lære at kende og sammen med Danhosts dygtige medarbejdere hjælpe med endnu bedre hostingløsninger.

Stefan Rosenlund, Zitcom Groups direktør
Om Combell Group