Combell Group køber SmartWeb

Combell Group har købt webshopplatformen SmartWeb med økonomisk støtte fra den internationale kapitalfond Waterland. Med det strategiske opkøb konsoliderer Combell Group sin position som én af Nordens førende leverandører af e-handelsløsninger til små og mellemstore virksomheder.

279391 combell group koeber smartweb e30d30 large 1525416899

Hostinggruppen Combell Group har købt e-handelsvirksomheden SmartWeb, der siden 2005 har leveret all- in-one webshopløsninger til små og mellemstore virksomheder i Norden. Transaktionen betyder, at Stefan Rosenlund, direktør for Combell Groups nordiske afdeling, overtager det daglige ledelsesmæssige ansvar for SmartWeb og virksomhedens medarbejdere.

De to nu tidligere ejere af SmartWeb, Bobby Thygesen og Rasmus Graversen, fortsætter i nøglepositioner i Combell Group, hvor de til stor glæde for Stefan Rosenlund får mulighed for at bygge videre på deres arbejde med webshopplatformen.

Jeg har kendt Bobby og Rasmus i mange år og er meget imponeret over, hvad de har formået at drive SmartWeb til. Det er svært at finde nogen, der ved mere om e-handel i Norden end de to og resten af de dygtige medarbejdere i SmartWeb, så det var kun naturligt – og helt i tråd med Combell Groups vækstambitioner- at slå til, da muligheden for en handel bød sig

Stefan Rosenlund, MD Nordics Combell Group

Bobby Thygesen og Rasmus Graversen glæder sig også over det nye og tættere samarbejde med Stefan Rosenlund og de mange nye kolleger i Combell Group.

I Combell Group kan vi brede SmartWebs platform ud til et langt større publikum, end vi kunne, hvis vi var fortsat som hidtil. Det – og det faktum at vi begge får mulighed for at videreudvikle platformen i Combell Group – gjorde, at aftalen gav god mening for os. Desuden har vi kendt Stefan og flere af vores nye kolleger i mange år efterhånden, så vi ved, at SmartWebs medarbejdere, kunder og partnere er i gode hænder

Bobby Thygesen og Rasmus Graversen, SmartWeb

Om SmartWeb

SmartWeb blev stiftet i 2005 af Bobby Thygesen og Rasmus Graversen og er i dag én af Nordens førende all-in-one-webshopløsninger til små og mellemstore virksomheder. SmartWeb tæller 25 medarbejdere, mere end 1.600 webshopkunder og et landsdækkende partnernetværk.

Om Combell Group

pressemeddelelser