Combell neemt PriorWeb over

Combell kondigt aan dat ze de overname van PriorWeb afgerond heeft. De klanten van PriorWeb worden binnenkort rechtstreeks klant bij Combell. Met meer dan 8.000 klanten, 20.000 domeinnamen, 6.000 hostingpakketten en 500 servers vergroot het marktaandeel van Combell daardoor aanzienlijk.

Zowel PriorWeb als Combell zijn al jaar en dag een vaste waarde op het vlak van uitstekende hostingproducten én persoonlijke ondersteuning door een team van experts. Kwaliteit staat voor beide bedrijven voorop. De cultuur van Combell sluit naadloos aan bij die van PriorWeb en beide bedrijven vonden daarom een goede match.

Het gaat over een volledige overname, waarbij op termijn het merk PriorWeb zal verdwijnen. Het klantenbestand bestaat voornamelijk uit bedrijven waaronder veel web agencies en developers. PriorWeb behoort de top 5 van hostingbedrijven in België.

Opportuniteiten voor klanten zijn eindeloos

“Voor de klanten van PriorWeb is deze overname erg goed nieuws. Niet alleen blijven ze hun bestaande producten en prijzen behouden, binnenkort kunnen ze ook gebruik maken van vele nieuwe Combell-producten„ Jimmy Cappaert, Business Developer bij Intelligent

De persoonlijke aanpak op het vlak van support, zoals de klanten van PriorWeb dat gewend zijn, blijft gewaarborgd. De dienstverlening wordt verder uitgebreid met ondersteuning in het Frans en 24/7 bereikbaarheid van de helpdesk op een gratis 0800-nummer. De meeste PriorWeb-medewerkers gaan bovendien aan de slag bij Combell.

“In Combell zullen de klanten van PriorWeb een uitstekende partner vinden met kwaliteit hoog in het vaandel. Zo investeert Combell dit jaar nog in vele nieuwe technologieën op haar (nu reeds zeer geavanceerde) hosting- en emailcluster, die binnenkort ook voor hen beschikbaar zullen worden„ Jimmy Cappaert, Business Developer bij Intelligent

Overname past in groeistrategie Combell

“Ik ben ontzettend verheugd om de klanten van PriorWeb bij Combell welkom te heten. De overname past in de groeistrategie van Combell. Niet alleen willen wij organisch sterk groeien, maar ook doormiddel van gerichte overnames„ Jonas Dhaenens, CEO Combell