Intelligent opnieuw genomineerd voor Deloitte Technology Fast 50

Intelligent werd dit jaar opnieuw genomineerd voor de Deloitte Technology Fast 50 met niet minder dan drie van haar merken: Combell, Flexmail en Stone Internet Services. Deelnemers in de Fast 50 worden beoordeeld op basis van omzetgroei, innovatie en ontwikkelde technologie.

229974 cq5dam.web.1400.350.desktop dd42f6 large 1479310631

Op 16 november 2016 vond in Brussel de award ceremonie van de Belgische editie plaats en kregen zowel Combell, Flexmail als Stone Internet Services de prestigieuze titel uitgereikt. De Fast 50 Belgian ranking wordt in België georganiseerd door Deloitte. De jury bestaat o.m. uit Duco Sickinghe (ex CEO van Telenet) en Dries Buytaert (de geestelijke vader van Drupal).

“We bieden onze diensten aan via een volledig in-house ontwikkelde platformen. Dankzij dit innovatief platform hebben we in 2015 bij Combell bv. Performance Hosting kunnen lanceren. Dit is een oplossing waarbij we professionele caching oplossingen om websites en webwinkels sneller te laten werken voor een zeer lage maandprijs aanbieden. Dat alles vaak met slechts enkele klikken in ons controlepaneel”

Frederik Poelman, Managing Director SME Hosting bij Intelligent

Sinds een aantal jaren is er een Benelux editie van de award. In totaal nemen er 25 landen deel zodat de ranking wordt opgelijst van de 500 snelst-groeiende technologiebedrijven in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

Onze innovatie en ontwikkelingen staan nooit stil. Zo hebben we eerder deze maand bij Combell het OpenStack platform gelanceerd. Als één van de weinige spelers in de Benelux bieden we een krachtig OpenStack platform met standaard high-availability. Ook bij Flexmail heeft het e-mail marketingplatform enkele grote nieuwe features gekregen. En 2016 is nog lang niet gedaan, we hebben nog wel wat in onze mouw zitten

Frederik Poelman, Managing Director SME Hosting bij Intelligent

Alle resultaten zijn terug te vinden op de website van Deloitte.