Web10 bliver en del af  Zitcom  Group

Hostingvirksomheden Web10 bliver en del af Zitcom Group, der i forvejen tæller brands som UnoEuro, Wannafind, ScanNet og Cloud.dk. Med transaktionen udbygger Zitcom Group sin position som markedets førende hostingleverandør til små og mellemstore virksomheder.

265336 web10 bg 4cecd9 large 1511355624

Hostingkoncernen Zitcom Group har foretaget et strategisk opkøb af Web10, der leverer hostingløsninger til private, foreninger og virksomheder på flere europæiske markeder.

Transaktionen betyder, at Stefan Rosenlund, direktør for Zitcom Group, overtager det ledelsesmæssige ansvar for Web10 og virksomhedens medarbejdere.

Lars Nielsen, stifter og nu tidligere direktør for Web10, fortsætter ikke i Zitcom Group, men glæder sig over, at Web10 nu får endnu bedre muligheder for at realisere målsætningerne om at levere markedets bedste løsninger til markedets bedste priser.

Da Zitcom Group kom på banen, var jeg ikke i tvivl om, at det var det helt rigtige match - både for mig som ejer og for Web10 som virksomhed. Med Zitcom Group får Web10 en ejer, der virkelig forstår hostingmarkedet, og som har de ressourcer, der skal til for at give vores kunder en endnu bedre hostingoplevelse.

Lars Nielsen, Web10

Zitcom Groups direktør, Stefan Rosenlund, glæder sig også over transaktionen og udsigten til at fortsætte væksten på det danske hostingmarked.

Vi er enormt glade for at kunne føje Web10 til vores voksende portefølje af hostingvirksomheder. I Zitcom Group er vores målsætning at blive den leverandør, som små og mellemstore virksomheder henvender sig til, når de flytter deres forretning online. Det gør vi bl.a. ved at tilbyde markedets bedste løsninger til markedets bedste priser. Jeg ser Web10 som et perfekt match for Zitcom Group, og jeg glæder mig til sammen med Web10s dygtige medarbejdere at lægge en plan for, hvordan vi i fællesskab kan tilbyde en endnu bedre hostingoplevelse til de mange glade kunder.

Stefan Rosenlund, Zitcom Groups direktør
Om Combell Group